środa, 25 czerwca 2014

O jak mnie tu dawno nie bylo ;x
To pokolei :D
Zrobiłam tatuaż :3
Miałam buga w pasjansie xD

Ubrałam spódnicę ;x
Byłam w Bielsku i znalazłam starą miejscówkę :D 2 lata temu się tam działo :3

Wietrzę mieszkanie cioci :D


Zaczęłam rozpychać ucho do 5mm :D






























Kupiłam spódniczkę omnomnom ^_^

Zrobiłam sesję z króliczkiem xD












No i rozwiązywałam sobie próbny egzamin zawodowy- teorię i miałam 80% :3 a wczoraj i w poniedziałek czwarte klasy pisały ten "tró" i też bym zdała :D A no i p. F. oddawała nam próbne matury z matmy- najlepiej :D ach ta moja skromność xD

I jestem już pełnoletnia! :D ani razu mi się nie udało tym pochwalić, bo albo nie ma nic dobrego, albo nie pytają o dowód, jupiii... Za to byłam już na imprezie- kuzynki -i było super :D taka zmęczona dawno nie wróciłam do domu :D coraz mniej śpię, coraz mniej się ruszam xD dzisiaj to mnie nawet ze szkoły wyrzucili xD "Mercedes co Ty tutaj jeszcze robisz, ja Cię nie ogarniam! Idź do domu, bo ja Cię zwalniam!" haha :D

No to na razie, kiedyś może wrócę xD
Tyyyle załatwień- prawko, dowód huehue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz